Alicante, Hiszpania 08.04 - 13.04.2024

Skalowanie sklepu internetowego powyżej

1 mln przychodu

Nauczysz się:

Jak zwiększyć przychody, jak mierzyć reklamy,

jak wspópracować z i kontrolować Agencje

Image

Szkolenie poprowadzi: Mateusz Rydlewski

Image
Image

Dla kogo

  • Jak robić Google Adsy - co jest ważne, jak weryfikować pracę swoich ludzi lub pracę agencji
  • Fb Adsy - jak powinno wyglądać to poprawnie i jak oceniać efekty pracy innych (pracownicy, agencja)
  • Analityka GA4 - prawidłowe skonfigurowanie i wykorzystanie do zwiększenia rozwoju Twojego Ecommerce
  • SEO - jak robić to dobrze, co jest ważne i jak prowadzić działania
  • Lejki sprzedażowe - przykłady skutecznych działań, dobrane do Twojej oferty
  • Oraz Wspólny Mastermind - wymiana wiedzy, wspólne szukanie rozwiązania, na przykłądzie Twojego sklepu.

Dla właścicieli sklepów internetowych, dla osób zarządzających sklepami powyżej

1 mln przychodu rocznie

Dla tych, którzy chcą więcej.

Ten program sprawi, że wyjedziesz z wiedzą CO i JAK zrobić, żeby Twój sklep zwiększył przychody

rozpocznie się za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund
Tak, Chcę wziąć udział >>

Wyjazdowy warsztat

Kto prowadzi szkolenie?

Image

Mateusz Rydlewski - Expert Google Ads, twórca szkolenia o analityce GA4, właściciel agencji SynergyAds.com
“Zbudowałem 5-cio osobowy zespół i razem ze swoim teamem zrealizowaliśmy kampanię, która w ramach $250 budżetu, przyniosła naszemu klientowi – Legii Warszawa 3083% ROI.

Cztery miesiące później otrzymałem email z informacją, że zajęliśmy #1 miejsce z ponad 2500 zespołów na Świecie.

“Od 2015 jako założyciel agencji pracowałem z +250 markami z Europy i USA generując dla nich setki milionów dodatkowych przychodówz kampanii PPC w Google Ads, Facebook Ads, oraz działań performance marketingowych.”


Image

Twórca kursu Google Analytics 4

Najbardziej Kompleksowy Kurs Google Analytics 4 w Polsce 🇵🇱

Który Przygotuje Cię w 100% do Efektywnej Pracy z Google Analytics 4 https://mateuszrydlewski.com/kurs-google-analytics-4/

Poznaj strukturę spotkań w trakcie warsztatów:

Poznajemy zapotrzebowanie poszczególnych uczestników oraz poziom ich wiedzy i skalę biznesu.

1

Przeprowadzenie programu szkolenia z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb.

2

3

Sesja pytań i odpowiedzi, wspólny Mastermind w oparciu o konkretne przykłady i problemy.

Program

Jak pracujemy?


Tydzień w Hiszpanii – pracujemy na żywo w trakcie warsztatów i spędzamy wspólnie tydzień czasu w jednej willi w Hiszpanii.

Oprócz warsztatów będzie mnóstwo czasu na rozmowy w kuluarach i networking.


Każdego dnia ustalamy indywidualny harmonogram z uwzględnieniem min minimum 4h na szkolenie



Image Image

W ramach programu kursanci mają zagwarantowane:

2 spotkania indywidualne z Mateusz Rydlewski

Spotkania trwają po 30 minut, jedno przed rozpoczęciem programu, a drugie po jego zakończeniu.


12h grupowych spotkań mentorskich z Mateusz Rydlewski

4 spotkania po 3 h w Hiszpanii w Alicante



Bezcenne towarzystwo innych osób, które mają ten sam cel

Poznasz ludzi, którzy działają i wzajemnie w tym działaniu się wspierają.


Ewaluacja działań w trakcie programu

Wspólne podsumowanie na zakończenie procesu.



Dzień 1 - Google Analytics 4 - Przygotowanie do Pracy z Narzędziem


Audyt Konta Google Analytics 4


- Audytujesz konto GA4 pod kątem poprawności danych.

- Konfigurujesz/korygujesz ustawienia zgodnie z najlepszymi praktykami.

- Łączymy konto GA4 z najważniejszymi usługami Google.

- Analiza i Zrozumienie Danych w GA4

- Przechodzimy przez interfejs GA4

- Omawiamy główne raporty, wskaźniki oraz ich strukturę

- Poznajemy różne techniki pracy z raportami


Dzień 2 - Google Analytics 4 - Plan Pomiaru na Stronie i Analiza Kanałów


Plan Pomiaru oraz Zdarzenia i Cele na Stronie


- Poznajemy strukturę danych w GA4

- Tworzymy plan pomiaru dla każdego uczestnika

- Konfigurujemy proste zdarzenia i cele

- Analiza działań marketingowych i kampanii

- Omawiamy grupowanie kanałów i najważniejsze niuanse

- Analizujemy źródła ruchu i efektywność

- Omawiamy rolę UTMów w GA4 i opracowujemy własne szablony trackowania


Dzień 3 - Google Analytics 4 - Zaawansowane Analizy


Tworzenie Własnych Raportów Standardowych i Eksploracji


- Budujemy własne raporty standardowe

- Dostosowujemy i przekształcamy menu

- Poznajemy moduł eksplorowania danych


Ścieżka Użytkownika do Konwersji


- Poznajemy, jakie kanały uczestniczą w ścieżce do konwersji

- Analizujemy długość ścieżek konwersji pod kątem marketingu

- Raportujemy punkty styku użytkownika ze stroną przed konwersją


Dzień 4 - Analiza Działań w Google Ads i FB Ads


Jak analizować wyniki na kampaniach Google Ads


- Omawiamy kluczowe ustawienia na koncie

- Uczymy się jak monitorować utracony potencjał i sposoby optymalizacji

- Monitorujemy zmiany na koncie


Jak analizować wyniki na kampaniach Facebook Ads


- Sprawdzamy najważniejsze ustawienia kampanii

- Omawiamy sposoby planowania kampanii

- Planujemy różne formy lejka


Techniczne czynniki sukcesu kampanii


- co możesz zrobić aby zwiększyć czynniki sukcesu?

- Jak mierzyć więcej, dokładniej i nie dać się wyciąć ad blokom

- Jak wzbogacić kod konwersji w Google Ads i na co zwracać uwagę

- Jak optymalizować kampanie pod profit a nie przychód?



Image

Jakie tematy omówimy w czasie warsztatów?

1. Google Ads

  • Wprowadzenie,
  • Jak analizować
  • Utracony potencjał.
  • Zmiany

2. FB Ads

  • Analiza rynku,
  • Przychody,
  • Planowanie
  • Optymalizacja

3. GA4

  • Audyt konta
  • Plan pomiaru
  • Cele
  • Tworzenie raportów

4. SEO

  • Wprowadzenie
  • Audyt
  • Bonusy,
  • Efekty WOW.

Pracowałem z Mateuszem w Telemedi, Mateusz to świetny profesjonalista, ma bardzo szeroką wiedzę i umiejętności. Potrafi z analityki i adsów wyciągnąć bardzo dużo. Do tego jest świetny merytorycznie, potrafi w jasny i klarowny sposób przekazać swoją wiedzę.

Marcin Majzner


Image

Opinie o prowadzącym

Image

Szkolenie rozpocznie się za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund
Tak, Chcę wziąć udział >>

Bonus dla uczestników

Nad całym projektem na miejscu w Alicante czuwa jeden z ojców założycieli Ecommerce House:

MARCIN MAJZNER!

Marcin to założyciel i wieloletni prezes CupSell.pl, największej polskiej platformy ze sklepami koszulkowymi. Przeprowadził spółkę przez dwie rundy inwestycyjne, finalnie po sprzedaży udziałów do grupy 4fun media przeszedł na "emeryturę", powrócił, by pomagać w prowadzeniu biznesów.

Zasiadał w zarządach spółek internetowych, pomagał restrukturyzować i tworzyć nowe projekty.

Ponad 20 lat doświadczenia w prowadzeniu biznesów! Uwielbia niestandardowe rozwiązania i nieszablonowe podejście do sprzedaży. W swoim biznesie z powodzeniem wykorzystywał video marketing i personal branding. Youtuber, praktyk, pasjonat, doradca biznesowy.


Każdego dnia pobytu w Ecommerce House możesz czerpać z jego doświadczenia i wiedzy oraz brać udział we wspólnych networkingach! Rozmowy o biznesie w plażowych szortach, nie może być lepiej! :)

ImageImageImageImage

Miejsce warsztatów

Luksusowa Willa w Hiszpanii

Przenieś się na czas szkolenia do gorącej Hiszpanii!

Tu słonko grzeje, a człowiekowi jakoś tak lżej na serduchu.

W takich warunkach łatwiej przyswaja się wiedzę.


Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie Ecommerce House. Przestronną willę, w której do dyspozycji mamy:
5 pokoi, kuchnię, basen, siłownię, prywatną plażę i świetną atmosferę.


Oraz bezpośredni dostęp do wiedzy ekspertów-praktyków, od których nauczysz się dokładnie tego, czego potrzebujesz.

IconIconIcon

Atrakcje:

Nie samą nauką człowiek żyje.

Oprócz szkolenia, w Ecommerce House masz możliwość


- Joga

- Surfing

- Zwiedzanie

- Techniki oddechowe


Wolisz leżeć przy basenie i kręcić rolki? Też da się to załatwić!

Jedno jest pewne – między szkoleniami nabierzesz sił i zażyjesz kąpieli słonecznych. Popływasz w basenie i spędzisz czas z super ludźmi, którzy rozumieją Twoją branżę lepiej niż ktokolwiek inny.


Networking, szkolenie, naładowanie baterii! Niezapomniane 7 dni, które dodadzą Ci sił do dalszego działania.

Image

To inwestycja w Ciebie i Twoją Firmę


NAUKA W CIEPŁCYH KRAJACH

WIEDZA I WYPOCZYNEK

Zgłoś się na wyjazd

Wypełnij formularz, na maila dostaniesz więcej info:

Image